Kundtjänst

AFTONBLADET PLUS OCH PREMIUM :
Digital kundservice

TIDNINGSPRENUMERATIONER
Vi har avslutat servicen med prenumerationer på våra magasin. Har du en aktiv prenumeration just nu så skickar vi de nummer som vi är skyldiga dig. Har du frågor kring din prenumeration så kontakta Lena Sjödell

Tidningarna kommer inte att upphöra utan du hittar dem fortsättningsvis i butiken som vanligt.

 

Det brukar två till tre veckor från att vi har fått din beställning.

Du får automatiskt en förfrågan om fortsatt prenumeration i god tid innan din nuvarande period löper ut.

Kundnumret hittar du på avin uppe i högra hörnet eller på adressetiketten på tidningen

Adressändring och uppehåll anmäler du på vår digitala kundservice www.prenservice.se

Din adressändring kan ha registrerats hos oss efter det att tryckeriet adresserat tidningen.

Tyvärr är portot på tidningar till utlandet väldigt dyrt.

Betalningen har antagligen kommit några dagar för sent till oss.

Reklamera tidningen hos PostNord och kontakta oss så skickar vi en ny tidning.

Vi skickar bara ut tidningar som vi fått in en beställning på. Kontakta oss så hjälper vi dig att annullera beställningen.

Tyvärr kan vi inte skicka tidigare nummer av tidningen.

Vid beställningstillfället och på din första avi får du information om din prenumeration är en tillsvidareprenumeration. Du betalar smidigt med inbetalningskorten som medföljer tidningen regelbundet (antal nr i perioden kan variera beroende på vilken tidning det är. En tillsvidareprenumeration löper tills du väljer att säga upp den. Utebliven betalning räknas ej som uppsägning.