Kundtjänst

AFTONBLADET PLUS OCH PREMIUM :
Digital kundservice

TIDNINGSPRENUMERATIONER
Alla ärenden som rör din tidningsprenumeration så som adressändring, utebliven tidning, reklamationer eller liknande hanteras av Titeldata.
Digital kundservice – alla prenumerationsärenden

För att ditt ärende med vår prenumerationsservice ska hanteras så snabbt som möjligt bör du ha ditt prenumerationsnummer tillgängligt. Du hittar det på din avi eller på tidningen vid adressen. Du kan även beställa det här och välja Mina sidor.

Titeldata AB
Kundtjänst (08.30 – 16.00)
112 86 Stockholm

Tel: 0770-457 146
Tel (från utland): +46 770-457146

 

Det brukar två till tre veckor från att vi har fått din beställning.

Du får automatiskt en förfrågan om fortsatt prenumeration i god tid innan din nuvarande period löper ut.

Kundnumret hittar du på avin uppe i högra hörnet eller på adressetiketten på tidningen

Adressändring och uppehåll anmäler du på vår digitala kundservice www.prenservice.se

Din adressändring kan ha registrerats hos oss efter det att tryckeriet adresserat tidningen.

Tyvärr är portot på tidningar till utlandet väldigt dyrt.

Betalningen har antagligen kommit några dagar för sent till oss.

Reklamera tidningen hos PostNord och kontakta oss så skickar vi en ny tidning.

Vi skickar bara ut tidningar som vi fått in en beställning på. Kontakta oss så hjälper vi dig att annullera beställningen.

Tyvärr kan vi inte skicka tidigare nummer av tidningen.

Vid beställningstillfället och på din första avi får du information om din prenumeration är en tillsvidareprenumeration. Du betalar smidigt med inbetalningskorten som medföljer tidningen regelbundet (antal nr i perioden kan variera beroende på vilken tidning det är. En tillsvidareprenumeration löper tills du väljer att säga upp den. Utebliven betalning räknas ej som uppsägning.