Kundtjänst

BESTÄLLNING AV ENSTAKA MAGASIN
magasin@aftonbladet.se

 

AFTONBLADET PLUS OCH e-tidningen :
Digital kundservice

 

TIDNINGSPRENUMERATIONER

Digital kundservice:
www.aftonbladet.se/preninfo

Kundservice:
öppettider: 08-18

Kontaktuppgifter för mail och telefon, se nedan för aktuell titel.

Aftonbladet TV 
abtv@flowyinfo.se
08-7996246

Kryss & Quiz
kryss&quiz@flowyinfo.se
08-7996264

Härligt Hemma
harligthemma@flowyinfo.se
08-7996249

Söndag
absondag@flowy.se
08-7996269

Det brukar två till tre veckor från att vi har fått din beställning.

Du får automatiskt en förfrågan om fortsatt prenumeration i god tid innan din nuvarande period löper ut.

Kundnumret hittar du på avin uppe i högra hörnet eller på adressetiketten på tidningen

Adressändring och uppehåll anmäler du på vår digitala kundservice http://www.aftonbladet.se/preninfo

Din adressändring kan ha registrerats hos oss efter det att tryckeriet adresserat tidningen.

Tyvärr är portot på tidningar till utlandet väldigt dyrt.

Betalningen har antagligen kommit några dagar för sent till oss.

Reklamera tidningen hos PostNord och kontakta oss så skickar vi en ny tidning.

Vi skickar bara ut tidningar som vi fått in en beställning på. Kontakta oss så hjälper vi dig att annullera beställningen.

Tyvärr kan vi inte skicka tidigare nummer av tidningen.

Vid beställningstillfället och på din första avi får du information om din prenumeration är en tillsvidareprenumeration. Du betalar smidigt med inbetalningskorten som medföljer tidningen regelbundet (antal nr i perioden kan variera beroende på vilken tidning det är) eller med ditt betalkort. En tillsvidareprenumeration löper tills du väljer att säga upp den. Utebliven betalning räknas ej som uppsägning.